Повернення та обмін
Згідно Закону України 3161-IV від 01.12.2005 «Про захист прав споживачів», натільна білизна входить до переліку товарів, які не підлягають обміну або поверненню, за умови, що вони не браковані.
Посилання на законодавчі акти:78
- https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/1023-12#Text
- https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text
Наполегливо рекомендуємо Вам оглянути вміст посилки у поштовому відділенні. Робіть огляд в присутності співробітника пошти та переконайтеся в якості товару, в кількості одиниць а також моделі, кольорі та розмірі білизни, відсутності браку.
Якщо Вам не сподобався товар або Ви виявили відсутність деяких одиниць товару — необхідно оформити його повернення назад відправнику, сплативши вартість транспортних витрат, які були понесені на транспортування товару до Вас.
Якщо Ви забирали товар з поштового відділення, це означає, що Ви переконалися в коректності замовлення, відсутності браку і повернути його ВИ ВЖЕ НЕ ЗМОЖЕТЕ. Тому обов’язково перевіряйте вміст посилки на пошті.
Бракований товар
Перед пакуванням та відправленням ми завжди оглядаємо білизну на брак, тому таких ситуацій не повинно виникати. Але все ж, є таке поняття як «людський фактор». Тому, якщо при огляді на пошті Ви помітили, що Вам прийшов бракований товар, необхідно оформити повернення даного товару. Ми зробимо Вам заміну товару. Все буде здійснено за наш рахунок.
Браком не є:
- товар, який трішки відрізняється кольором, адже в залежності від налаштування екрану, відтінки кольорів можуть змінюватися
- пом’ятість, в транспортуванні без цього на жаль ніяк(